Inlägg: 2509503
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Tarasov: Jaha ok haha, ja det är ju ingen hit i den här serien.
Och jag är ju en av dom som alltid snackar om att det här inte är en serie för juniorer. Och det tycker jag fortfarande, men vi har en såpass bra juniorverksamhet att åtminstone 1-3 st borde få chansen varje säsong.
Och jag är ju en av dom som alltid snackar om att det här inte är en serie för juniorer. Och det tycker jag fortfarande, men vi har en såpass bra juniorverksamhet att åtminstone 1-3 st borde få chansen varje säsong.
Ja tänkte mer på att vi ibland har en tendens att spela in 7 stycken 😀