Confusius: Nu drar vi ner på tempot tills AIK har gjort 2-3 mål. Ser redan tendenserna.
Inlägg: 2509508
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Kul med ledning! Men varför är det bara Aagard som blir så himla glad över att göra mål? Hade önskat mer glädje vid målen.