Inlägg: 2510408
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{5647}: jag håller med, det blir en ökning av sura miner och efterslängar. Precis som det nästan alltid blir då ena laget ligger under med 8-3. Det är ju slutspel, det blir alltid grinigare i slutspel.
Exakt alla som normalt ser hockey hade reagerat på varför AIK tar timeout och plötsligt verkar ointresserade av att vinna matchen. De hade varit noggranna med att försöka undvika utvisningsbåset innan dess, men plötsligt är det som att hela matchen ändrar fokus. Det är som en försäsongsmatch där resultatet inte längre är viktigt.