Inlägg: 2510750
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Robin Ztorken L: Dickinson på 70% av sin förmåga är en bättre center än Niederbach så han kommer nog spela. Även om jag tror att han matchas in försiktigt nu i semi. Skulle inte förvåna mig om han är extraforward på lördag (om vi tar oss dit)
+ 2
När han än är tillbaka lär han ju behöva sex, sju matcher att komma in i det.
Han har ju inte lirat matcher sedan början av december, tror vi kan avskriva honom nu.
För hans del blir det nu som att starta försäsongen