Gavelo: stora delar av Sverige du menar övik skulle jag tro 😎
Inlägg: 2510755
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
jessy: Nej jag menar inte Övik, jag menar folk i allmänhet runt om i Sverige.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
jessy: Du är rätt naiv att tro att ditt twitterflöde och övriga sociala media/media flöden du tar in representerar stora delar av Sverige. Men det är en vanlig illusion för folk idag.
+ 7