SPOODI: ja men inte som Rahimi !!!Vi får väl se om vi möts i finalen och då ser jag framemot alla kärleksbombningar från JFK till Rahimi 😎😂
Inlägg: 2510765
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Lyssnade på Sanny och Svensson idag, fyfan vad pinsam Sanny är som person. Han nämner och gör narr av Blomqvist situationen säkert 5-6 gånger under podden. Tar inte upp hur det faktiskt såg ut efter att han sa dessa ord i matchen.
Han har ju blivit uppringd av Blomman tidigare pga matchstraffet som ingberg fick.
Så är väl som vanligt fröken Sanny.
Han har ju blivit uppringd av Blomman tidigare pga matchstraffet som ingberg fick.
Så är väl som vanligt fröken Sanny.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
jessy:
Ja då får vi se hur man hoppar in armbågstacklingar….
Ja då får vi se hur man hoppar in armbågstacklingar….
+ 8