Inlägg: 2512537
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Werner: Fast, snudd på alla som intervjuas säger att spelarna åker nästan lika fort i båda serierna. Den stora skillnaden är att det är mycket mer taktiskt och uppstyrt. Du får mindre tid på dig då alla vet vart de ska vara och vart de ska åka.
Tycker nog att Jonhsson och Karlkvist som inte var raketer på skridskorna hos oss klarat tempot helt ok.
Nu ser jag alltid allsvenskan om de går samtidigt, för spelet i SHL är så djävla tråkigt.
Tycker nog att Jonhsson och Karlkvist som inte var raketer på skridskorna hos oss klarat tempot helt ok.
Nu ser jag alltid allsvenskan om de går samtidigt, för spelet i SHL är så djävla tråkigt.
När Timrå gick upp typ 18/19 hade dom väldigt många HA spelare i deras shl trupp (tycker jag) vilket jag hoppas att vi inte satar på.