Chamez: Finns ändå en liten chans att vi tar Dif
Inlägg: 2512565
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Aldrig att vi tar Dif. Tänk ett ännu mer kokande hovet än gårdagen med samma hemmadomare som det var senast.
+ 2