Sigge: jag skulle bli sjukligt förvånad om vi inte tar Mora. Måste ju vara enklare att spela i ladan än ett Hovet som du säger. Men man vet aldrig. Modo har ju spelt där nu x antal matcher så de kanske vill fortsätta på samma bana
Inlägg: 2512578
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Chamez: sett båda Dif matcherna på hovet. Senast blev man långa stunder utspelade. Första matchen så hämtade man in ett underläge ochvann i sudden. Finns ju inget från dessa bortamatcher som innebär att man ska välja Dif. Särskilt som Difs veteraner tänder till och växlar upp när det är slutspel i kombination med seriens bäste målis.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blev en liten groda där från Ljunggren i intervjun. Alla vet att Modo kommer välja dem