Inlägg: 2512653
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JanneG hade rätt om DIFarna: "MoDo är ett oerhört överskattat naivt pisslag. Har aldrig varit så orädd för en serieetta."
Länkar:
http://www2.difhockey.se/forum/viewtopic.php?t=5618&sid=cf06ea186b7fd913994f515a9c1a9b99&start=1845
http://www2.difhockey.se/forum/viewtopic.php?t=5618&sid=cf06ea186b7fd913994f515a9c1a9b99&start=1845
+ 2
Johnsson och Karla har klarat det förbannat bra, dom har inte farten men en jäkla massa skills.
Håller helt med, charmen med ha är ju att man får lite jvm vibbar som är lätt det roligaste hockey'n 🤠👍