Inlägg: 2514035
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Det är egentligen märkligt att SSK lyckades så pass bra i vinter med tanke på att i princip alla importer floppade. Tolopilo var andra året, så han räknar jag inte.
Deras supportrar anser att backsidan kommer vara bland de bästa om inte bästa i Hockeyallsvenskan, håller inte med där speciellt nu om Ivarsson försvinner. Frågan är om det ens är för svaga namn i tredje och fjärdjekedjan för att kunna utmana på riktigt.
Jämfört med dem tycker jag vi har än ännu bättre chans.