Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Idag ska Pelle live chatta från dagens träning. Nån som kommer vara på plats härifrån och ge oss något matnyttigt?

admin.istiden.se/ut/modo/haegglunds-arena