Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
atomragnar: Jo, Halloran är den forward i det riktiga slutspelet som gjort flest poäng. Jag kan tycka att det varit lite väl mycket i pp och lite för lite i fem mot fem, men jag hoppas att det släpper även där.