Sigge: Det är ju det smartare skulle jag nog säga. Inte schysst och slänga in han i en 1a eller 2a kedja på rakt från start.
Inlägg: 2514118
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bara 4500 biljetter sålda än så länge tills på Lördag! Lite tråkigt men förhoppningsvis så går den siffran upp. Hoppas på iallafall närmare 6000 innan det är dags för match på lördag!