Sigge: Jobbigt om OP och Theo kommer leverera några baljor då med Josh tillbaka. Har vi en ny förstafemma då?
Inlägg: 2514203
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
henkeiskogen: Jag vet inte varför, men jag tycker dessa två porträttfoton ser väldigt lustiga ut bredvid varandra:
