Tarasov: Vad var sant? Den var full med anonyma vittnesmål? Jag hittar inte den, minns inte den som något annat.
Inlägg: 2515699
Svarskommentarer
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
S-vikaren:
Adam är duktig på att sitta och samtala hockey, gör sig bäst i poddformat tycker jag.
Hans artiklar tycker jag inte sticker ut, många som är vassare där. Att kommentera eller analysera hockey tycker jag han ska undvika.
Adam är duktig på att sitta och samtala hockey, gör sig bäst i poddformat tycker jag.
Hans artiklar tycker jag inte sticker ut, många som är vassare där. Att kommentera eller analysera hockey tycker jag han ska undvika.
+ 1