Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
En match och lövarna känner sig redan förfördelade av dif-nämnden.

Vet inte hur taktiskt det är att hota med att slopa "gentleman's agreement" redan, ni har ju inte ens varit på hovet...