+ 3
Inlägg: 2516638
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Haha gamla Mcsorley den var längesen man såg. Nej, jag hade inte argumenterat för det är en del av spelet.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Hoppa ner från den höga hästen JFK. Speciellt efter mordförsöket på Videll och Petterssons på Hammarlund. Sen var ju Bergs crosschecking i ansiktet inte så vacker heller.
Ni är inga körgossar heller direkt.
Ni är inga körgossar heller direkt.
+ 1
Själv misstänker jag att om Mcsorley spelat i Löven så hade du argumenterat för att detta bara tillhör spelet:
www.youtube.com/watch?v=pj65ThH9PT8