Inlägg: 2516891
Svarskommentarer
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Robin Ztorken L: Det som skrämmer mig mest är hur vi ska klara en eventuell ytterligare säsong i HA utan Bernie? Han står ensam för 90% av vår offensiv, han är inne på nästan varje mål framåt. Finns inte en chans att vi kommer kunna ersätta honom nästa säsong.
Vi är segare än tuggummi, VAKNA!!!