modomille: klart jag kollar på matchen, för jag vill att ni ska torska.
Inlägg: 2516913
Svarskommentarer
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Sundstrom: Väldigt gulligt att du skapat ett konto enbart för att berätta för modoiterna att du vill att de ska förlora.
+ 1
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Sen tror jag folk har svårt att uppfatta tempot i våra matcher p.g.a. fågelperspektivet i hägglunds,..