+ 1
Inlägg: 2517134
Svarskommentarer
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
grimiss: Brickley o Vela, är sådär., halvdana/mellanmjölk.
Ingan spelare som gör skillnad.
Vi hade nog kunnat hitta något bättra men karlin ville nog rädda Västervik från konkurs.
Dom ska inte vara här nästa säsong , hoppas jag.
Ingan spelare som gör skillnad.
Vi hade nog kunnat hitta något bättra men karlin ville nog rädda Västervik från konkurs.
Dom ska inte vara här nästa säsong , hoppas jag.
+ 1
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
grimiss: Fast AP kom väl tillbaka? tycker jag såg han på isen i tredje
+ 4
Är EJK OCH AP borta hela slutspelet är vi körda. Men Mora borde vi klara av ändå.