+ 3
Inlägg: 2517198
Svarskommentarer
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Gavelo: fast vela vad väl riktigt jävla bra ett par matcher mot aik? Mot lag som Mora kommer han ju inte alls till sin rätt.
+ 6
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Gavelo: Brickley är fyra i backarnas poängliga i slutspelet. du tycker att det är uselt antar jag.
+ 1
Nej Brickley saknas inte, speciellt när man såg Norén idag.
Vela gör en del bra saker men är generellt en ganska dålig hockeyspelare och när han inte smäller på och använder sin fysik så blir han helt överflödig tyvärr.
Dock behövs mycket kroppar så jag hoppas ändå alla tillfrisknar och blir tillgängliga.