Inlägg: 2517706
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Forza Norrland håller jag med om förutom Skellefteå. Har noll emot Modo eller Timrå. Är inget fan av Karlin p.g.a hans attityd men är ingen spelare hos er jag direkt ogillar som en del av er är mot Rahimi, Hutchings, Weigel, Stråhle, Kenttä. Det är väl dock Rahimi mest ilska är mot.
Nu iväg mot hallen
Nu iväg mot hallen
+ 1
Jag brukade tycka samma om löven som Tik. Extra viktigt att vinna mot men man håller alltid på dom om dom spelar mot tex Stockholms lag. Forza Norrland. Jag bodde i Umeå i 7 år och höll på löven alla matcher dom inte spelade mot Modo.
Efter senaste 2 säsongerna....nä trodde aldrig jag skulle hålla på DIF, fy fan.