+ 9
Inlägg: 2518349
Svarskommentarer
Sv: En tråd där Löven kan diskuteras utifrån MoDo-perspektiv
{5647}: Frustationen har satt sig efter 4 anmälningar i slutspelet. De behöver man inte vara raketforskare för att lista ut. Det påverkar, sedan kan man tycka vad man vill om det är rätt eller fel domslut, och att Löven borde fokusera på det man kan påverka, det är lätt att vara utomstående och ha facit.
Det är inte första gången det händer ett lag i ett slutspel och knappast den sista heller. Tycker Karlin ifjol la fokus på fel saker hos er som gjorde att Löven gick vidare. I år går saker emot oss, rätt eller fel kan man älta ihjäl sig om, men det är ett faktum. Tråkigt ändå att det inte blev det sportsliga utan mentala som avgjorde matchserien.
Nåväl. De var den säsongen. De kommer en ny i höst igen.
Det är inte första gången det händer ett lag i ett slutspel och knappast den sista heller. Tycker Karlin ifjol la fokus på fel saker hos er som gjorde att Löven gick vidare. I år går saker emot oss, rätt eller fel kan man älta ihjäl sig om, men det är ett faktum. Tråkigt ändå att det inte blev det sportsliga utan mentala som avgjorde matchserien.
Nåväl. De var den säsongen. De kommer en ny i höst igen.
+ 4
Pooley är mer en gubben i lådan och han verkar inte frustrerad. Inte heller Possler och Lööke, som båda har förtvivlat svårt att göra poäng i slutspelet sett till vad som skapar.