+ 1
Inlägg: 2518366
Svarskommentarer
Sv: En tråd där Löven kan diskuteras utifrån MoDo-perspektiv
{5647}:
På DIF-forum är Blötröven = Björklöven och Horungen = Weigel
Blev kanske för låg nivå det där, lätt att dras med. Radera om jag bröt mot trivselreglerna.
På DIF-forum är Blötröven = Björklöven och Horungen = Weigel
Blev kanske för låg nivå det där, lätt att dras med. Radera om jag bröt mot trivselreglerna.
+ 5
Kan påminna om att Oskarshamn är IKO!