Jag tror inte på modo i övertid, måste vinnas inom 60.
Inlägg: 2518925
Svarskommentarer
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
JoakimE: MoDo och övertid är inte en trevlig ekvation. Våra chanser är lika med noll i en overtime. Troligtvis avgör Mora inom de första 5 minuterna som AIX gjorde.
+ 2
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
JoakimE: Ätit lite paprikachips och ser nu att vi inte ligger under. Det finns alltså hopp. Ge pucken till Bernie!
+ 5