+ 2
Inlägg: 2519047
Svarskommentarer
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
NuMo: Många delar som fortfarande måste upp, även om jag tycker att vår lägstanivå är betydligt högre nu i slutspelet.
Tar ändå med mig att Guden tydligt är i zonen, vår spets levererar och vi har det där ”flytet”.
Tar ändå med mig att Guden tydligt är i zonen, vår spets levererar och vi har det där ”flytet”.
+ 6
Efter att man varit pressade i försvarszonen i trettio sekunder får man utmärkta tillfällen att säkert få ut pucken ur zonen. Man lyckas såklart bara halvvägs, för att man inte tar det försvarsmässigt på allvar, i stället vill man vara överkreativ, trots att det egentligen inte finns något som talar för att man kan vara det. Som straff får man med ökad mjölksyra i musklerna kämpa ihjäl sig i egen zon i en-en och en halv minut till.
Tur att vi har sparad spetskompetens. Ikväll var Halloran riktigt bra. Ständigt försökte han göra saker.