+ 3
Inlägg: 2519089
Svarskommentarer
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Berg+Ingman med två riktiga syrgasbyten, första vid moras ledningsmål och sen under övertiden där man vinkade av en ganska solklar icingpuck.
Hade domaren vinkat av den på hovet? Tveksamt... ;-)
Hade domaren vinkat av den på hovet? Tveksamt... ;-)
+ 2
Ja, det där flytet hade vi inte under våra förlustmatcher mot mora under grundserien, vi hade lätt kunnat plockat 10 av 12p men det var någon sen utvisning och en dålig returtagning som gjorde att vi tappade poängen istället.
Men inte fel att ha lite medstuds i slutspelet istället.