Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Känns helt jäkla okej å va trött idag 😁 fyfaaan vad skönt att lyckas kriga till oss denna vinst. Kämparseger💪🥳 nu är det bara att ladda inför fredag då men ändå njuta av stunden. En bra morgon 😁