+ 18
Inlägg: 2519250
Svarskommentarer
Sv: En tråd där Löven kan diskuteras utifrån MoDo-perspektiv
{5647}: Hoppsan. Börjar Garpen tappa det som Stråhle och fokusera på fel saker. Kanske finns det en väg tillbaka in för Löven i den här matchserien jag trodde vara över.
+ 2
Sv: En tråd där Löven kan diskuteras utifrån MoDo-perspektiv
{5647}: ska bli kul å se vad den lille hunden kan uträtta, å dessutom resten av våra ”bönder”😀
Sv: En tråd där Löven kan diskuteras utifrån MoDo-perspektiv
{5647}: Det är ju så, hundar förstår inte sin fysiska storlek :-)
Djurgådscoachen Johan Garpenlöv via HockeyNews.se en syrlig passning till Lövens snacksalige förstecenter Fredric Weigel:
– Det är som en chihuahua som springer runt och skäller på schäfrar.