Inlägg: 2520132
Svarskommentarer
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Silly: Nu kör vi riktig Västervikshockey ala Karlin. Parkera bussen, chippa ut, slå sarg ut, gå på kontring. Vi låter inte dem få någonting och de blir mer frustrerade för varje byte.
+ 1
Det har sett likadant ut i 3 senaste marcherna.
Mora kommer inte att orka.
Modo kommer ut och stänger matchen.
Mora kommer att chansa "all in nu"
Vi kommer att få våra chanser .. spelvändningar.
Bra läge för Halloran och Södergran.