+ 1
Inlägg: 2520173
Svarskommentarer
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Confusius: Ja man hade varit knäckt som Morasupporter, läser man på twitter får man sig några skratt. De saknar inte humor!
+ 1
Men allvarligt vilket jävla flyt vi har! Hade jag varit Mora-spelare eller ledare, hade jag varit i det närmaste suicidal!!!
Mora har öppet mål efter öppet mål, friläge efter friläge, medans vi rullar- klackar- kryper in puckar 😂