KB: aldrig tyckt han var särskilt bra men av döma av vad som skrivs här så verkar han ju hittat en ny lägsta nivå i slutspelet? Eller är det bara att han blivit avklädd?
Inlägg: 2520552
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Av det jag sett har han varit enormt stapplig och seg/långsam. Inte ett dugg förvånad att han blir petad
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Liss spelar med små marginaler, men har inte hunnit med i tempot. Han blev en bromskloss i pp när han alltid skulle kladda med pucken och han spelade naivt med puck vart han än var på banan. Lite som Svenningsson där han alltid letar en avgörande passning, men när det är I egen zon eller mittzon ofta ledde till spelvändningar för Löven.