+ 2
Inlägg: 2521716
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Ja jag tror verkligen lite det är en risk med allt gnäll från dem. De fokuserar på allting utöver sitt egna spel och vad de nu kan göra åt det själva. Känns som de själva bestämt sig att allt är emot dem och de kan inte göra något åt det, känns som de snarare skappar en quitter attityd än vilja och jävlaranamma.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kul för Modo fansen att kanske få åka till Stockholm under finalen om det blir Dif. Medför ju möjlighet att besöka Östermalm och alla sevärdheter, kanske käka på Franzens och hänga på Stureplan. Men Umeå är fint också. Har dock bara sett bilder därifrån.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Mycke går DIF:s väg, nu 3-0.
Tror att tåget går nu, viktig match för löven, torsk idag och jag tror djurgården tar det.
Mycke går DIF:s väg, nu 3-0.
Tror att tåget går nu, viktig match för löven, torsk idag och jag tror djurgården tar det.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Är det inte ovanligt tyst i Winnie the pooh arena idag?
Kan vi få en förklaring från Ozzy, GregP och alla andra galningar?
Kan vi få en förklaring från Ozzy, GregP och alla andra galningar?
+ 8
Känns som att Löven har kollapsat helt under sin eget skapade shitstorm. Spelmässigt borde de klara av den här serien egentligen.