Inlägg: 2521986
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: okej jag hittade det själv faktiskt, både brynäs och modo klarade sig.
sen ser jag att hudik leder kvalserien med 1 pinne efter att halva serien spelats. måtte de hålla för trycket denna gång!
sen ser jag att hudik leder kvalserien med 1 pinne efter att halva serien spelats. måtte de hålla för trycket denna gång!
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Som jag fattar det så är båda kvar. De hamna väl i ingenmansland? stats.swehockey.se/ScheduleAndResults/Standings/14287
+ 1
och visst klarade sig våra killar?