+ 7
Inlägg: 2522091
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Riktigt trist att man har blivit berövad den möjligheten, dvs att se dessa spelare under sin prime i landslaget.
Riktigt trist att man har blivit berövad den möjligheten, dvs att se dessa spelare under sin prime i landslaget.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Idag börjar MoDo träna igen. Hoppas alla kan vara på is (räknar bort Svenningsson) Börjar kännas långt till söndag. Jag hoppas biljettförsäljningen rullar på..
De andra är Bobby Orr (6 gånger), Paul Coffey (5 gånger), Al MacInnis, Denis Potvin och Brian Leetch."
Helt sanslös klubb han är med i. Hade varit kul att få se honom och Hedman i en riktig landslagsturnering innan de blir för gamla...