Dundee: Ni var mycket bättre än DIF i 1:a men de gör ofta dåliga 1:a perioder. Nu är det rätt jämt med massor av misstag från båda lagen, lite övertag för dom.
Inlägg: 2525231
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
bar mofftak: Vi gör sämst 2:a perioder ;) vi tar detta!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
bar mofftak: Nja jag tycker Djurgården vinner det mesta. Tycker inte vi var nå mycket bättre i första heller. Djurgården har kontroll på allt vi känns mer stressade av stundens hetta.