Inlägg: 2526465
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Gavelo: Vet inte om jag håller med.
Även om det är väl öppna spjäll i försvaret, så tycker jag vi är det bättre laget.
Nu bävar man ju dock för den "svaga" andra perioden 🥺
Även om det är väl öppna spjäll i försvaret, så tycker jag vi är det bättre laget.
Nu bävar man ju dock för den "svaga" andra perioden 🥺
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Gavelo: Hade OP ätit lite Chili con carne innan match hade han satt friläget han fick rätt upp i krysset
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Gavelo: Vi skapar de vassaste chanserna i perioden.
+ 5
Vi förlorar nästan alla närkamper, vi klarar inte av djurgårdens höga tempo och vi känns inte alls lika sugna och desperata.
Woods måste bänkas, alltså han är sämre än OP just nu!