Inlägg: 2526693
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Sigge: Ser väl ofta ut såhär i slutspel. Stjärnor blir utraderade.
Säger som jag alltid sagt, laget med dom bästa komplementsspelarna vinner oftast i längden!
Säger som jag alltid sagt, laget med dom bästa komplementsspelarna vinner oftast i längden!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Sigge: Så jävla gött att KG är ute och gnäller på domarna i pressen utan att ens reflektera över det faktum att DIF-spelarna har disciplinproblem som får Andreas Jämtin att framstå som en ängel. Maken till onödiga utvisningar var det längesen jag såg.
Riktigt ineffektiva i PP är ni idag, tyvärr. Hoppas det vänder till det bättre snart.
Riktigt ineffektiva i PP är ni idag, tyvärr. Hoppas det vänder till det bättre snart.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Sigge: Vi gör för få skitmål. Det skall se så jäkla perfekt ut hela tiden.
Vill inte verka pessimistisk men om inte de tilltänkta spetsarna levererar blir det här väldigt svårt.