Inlägg: 2528709
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Deaths_design:
1. Nja, ganska jämt.
2. Ja.
3. AIK hade bättre tryck på hovet. ;)
4. Tycker de är fortsatt inkonsekvent som HA-domarna tyvärr brukar vara. Överlag är det okej.
1. Nja, ganska jämt.
2. Ja.
3. AIK hade bättre tryck på hovet. ;)
4. Tycker de är fortsatt inkonsekvent som HA-domarna tyvärr brukar vara. Överlag är det okej.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Deaths_design:
1. Ni borde haft minst 2 utvisningar till efter första
2. Myrenberg var grym
3. Hoppas ni förstår vad bra domare är nu 🤗
Även om dom blundade för Danielsson fula rapp på E.J.K vefter målet Det var lågt.
4. Bernardt var bra i dag 😉
1. Ni borde haft minst 2 utvisningar till efter första
2. Myrenberg var grym
3. Hoppas ni förstår vad bra domare är nu 🤗
Även om dom blundade för Danielsson fula rapp på E.J.K vefter målet Det var lågt.
4. Bernardt var bra i dag 😉
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Deaths_design: En klack är en klack även om de blir kvar i Allsvenskan. Grattis!
+ 3
1. Vi borde haft minst 2-0 efter första
2. Gudlevski va grym
3. Hoppas ni förstår vad en klack är nu 🤗
4. Domarna var bra idag