1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507929 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2536213

Sv: MoDo tar sig upp till SHL och det var på tiden!
KRM: Fast där håller jag med Garpen till 100 procent. Blir extremt löjligt att de ska ta emot silvermedaljer för att de har misslyckats med att avancera i seriesystemet.

Svarskommentarer

Sv: MoDo tar sig upp till SHL och det var på tiden!
Bad_Brett: Förnedring på hög nivå. Tyckte samma sak när Löven har behövt göra det föregående två år också.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB