dempa: Eriksson-Ek är klar för er enligt länk nedan. Uppgifterna kom för lite över månad sedan, så det har ni säkert koll på.
Inlägg: 2536756
Svarskommentarer
Sv: Silly season
SuneMangs: Eriksson Ek är avskriven enligt grabbarna på ÖA, dom sa det i podden igår.
+ 1
Sv: Silly season
SuneMangs: Nej det dementeras från flera håll att OEK är klar. Han var visst muntligt överens bara.
Sv: Silly season
SuneMangs: Flera journalister har undersökt det där och det mesta tyder på att det inte stämmer.
+ 3