{5647}: absolut kan de två spela tillsammans. Woods och Dickinson syftar jag på då. Sen kanske vi inte ska ha hit Vigge men jag hade gärna sett en liknande spelartyp. Ett kraftpaket som tillför tyngd. En kedja som DMB-Södergran- x hade i mina ögon sett riktigt bra ut i en tredje/fjärde lina.
Inlägg: 2536815
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Chamez:
Vigge var grymt bra för HV 10 sista matcherna, spelade mest av centrarna. Han skulle vara en relativ billig men ändå ett bra steg högre än tex ap och ejk. Både offensivt och defensivt.
Vigge var grymt bra för HV 10 sista matcherna, spelade mest av centrarna. Han skulle vara en relativ billig men ändå ett bra steg högre än tex ap och ejk. Både offensivt och defensivt.