+ 11
Inlägg: 2537678
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ben Perrault: Har sett matchen fyra gånger nu. Vi är så jävulskt bra. Allt går så fort att DIF inte hänger med för ett öre.
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ben Perrault: ligger också och tittar på matchen igen. Orkar inget annat just nu då jag drog på mig nån jävla extrem förkylning efter helgen som varit. Älskar stämningen efter 3-0 målet och 5+ minuter därefter.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ben Perrault: Tycker även de bespottade andraperioderna blev bra i finalserien , åtminstone ibland
+ 2
Vilken magisk första period vi gör