+ 2
Inlägg: 2537819
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov:
Jag tror att Rhunblad och 1 målvakt samt kanske 1 forwards till kommer att ramla in snart.
Och naturligtvis några avtackningar.
Sedan kommer vi får vänta,
1: a centern kommer Hinken ha is i magen och vänta längst på att plocka in tror jag.
Sedan 1 till back och 1 forward kommer förmodligen in strax före han går på Semester.
2:a målvakten och en forward dyker upp efter semestern.
Sedan kommer han ändå att säga att dörren är öpoen för en utespelare till om det dyker upp något intressant? Min gissning! 🤔
Jag tror att Rhunblad och 1 målvakt samt kanske 1 forwards till kommer att ramla in snart.
Och naturligtvis några avtackningar.
Sedan kommer vi får vänta,
1: a centern kommer Hinken ha is i magen och vänta längst på att plocka in tror jag.
Sedan 1 till back och 1 forward kommer förmodligen in strax före han går på Semester.
2:a målvakten och en forward dyker upp efter semestern.
Sedan kommer han ändå att säga att dörren är öpoen för en utespelare till om det dyker upp något intressant? Min gissning! 🤔
+ 1
Ja nu mår du och jag som bäst, kommer bli köpfest utan dess like….