+ 4
Inlägg: 2538042
Svarskommentarer
Sv: Silly season
wesslan: Bernie-Norlinder hade varit roligt att se ihop i SHL. Fan va antiVäxjö det hade varit.
+ 8
Sv: Silly season
wesslan: Finns bättre backar att ta in än Brickley. Skulle gå all in på Kristian Näkyvä istället. Han har ju inget kontrakt i nu läget.
+ 2
X (Hägg) general - Rundblad
Bernhardt - Norlinder
Folin - Brickley
Wahlberg - Ingman
Boxplay:
X (Hägg) general - Folin
Wahlberg - Ingman
PP
X (Hägg) general - Rundblad
Bernie - Norlinder
Näsén trotts vilken hatkärlek man har till honom får lämna då jag personligen anser att hans fysik inte räcker i SHL mot lag som Färjestad och Luleå till exempel.
Berg får lämna trotts han var bra där i slutet.
Lån ut Norén och Jonsson till HA.