+ 2
Inlägg: 2538402
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB: Självklart måste man vara realistisk!
Jag klargjorde dock att jag nämnde dom spelare jag inte tycker håller måttet i SHL utan att jag tänkte ekonomiskt eller realistiskt.
Vad jag tycker borde hända och vad som förmodligen kommer att hända är två helt olika saker.
Jag klargjorde dock att jag nämnde dom spelare jag inte tycker håller måttet i SHL utan att jag tänkte ekonomiskt eller realistiskt.
Vad jag tycker borde hända och vad som förmodligen kommer att hända är två helt olika saker.
Jag ser det såhär. Juniorer tar inte plats. Mannberg och OP tar inte plats, men den senare är värd att ha kvar som trettonde.
På backsidan så kommer man definitivt behålla de två bästa offensiva backarna från allsvenskan i 40 och 7.
Wahlberg och Folins enkla spel är nog lätt att översätta till SHL. 1-2 av Ingman, Berg, Brickley kommer behöva lämna.