KB: Tror Östersund etablerar sig påriktigt nästa år. Alex D’orio och Söderberg är klara.
Inlägg: 2538494
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{10015}: Gillar det. Hoppas vi kan låna ut några spelare till dem också. Theo och Norén kan säkert få uppskjutna roller.