+ 5
Inlägg: 2538500
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Brickley och Näsén i samma backpar, snacka om julafton för de andra 13 lagen
+ 10
Sv: Silly season
Tarasov:
jag hoppas att vi slutar/startar ungefär som nedan. Då skulle jag vara relativt nöjd, sen hur man exakt formerar backparen kan diskuteras.
x - (Eriksson EK)
Bort: Guden, Tex
Rundblad - Bernhardt
X - Nässén
x - Brickley
Wahlberg - Folin
Bort: Ingman/Berg/Syf/Noren/Ville
x - x - x
X - Dickinson - Woods
Södergran - (Big Sam) - Walli
Aagard - Pettersson - Nieder
Sebbe - Karlsson
Bort: Theo, Mannberg, OP, HStyf
Känns ändå inte orimligt att Theo, Styfx2, Norén och Ville lånas ut då behöver vi köpa ut eller hitta någon som tar över kontrakten till 4 personer. Känns ändå helt genomförbart.
jag hoppas att vi slutar/startar ungefär som nedan. Då skulle jag vara relativt nöjd, sen hur man exakt formerar backparen kan diskuteras.
x - (Eriksson EK)
Bort: Guden, Tex
Rundblad - Bernhardt
X - Nässén
x - Brickley
Wahlberg - Folin
Bort: Ingman/Berg/Syf/Noren/Ville
x - x - x
X - Dickinson - Woods
Södergran - (Big Sam) - Walli
Aagard - Pettersson - Nieder
Sebbe - Karlsson
Bort: Theo, Mannberg, OP, HStyf
Känns ändå inte orimligt att Theo, Styfx2, Norén och Ville lånas ut då behöver vi köpa ut eller hitta någon som tar över kontrakten till 4 personer. Känns ändå helt genomförbart.
Liten uppdatering då av laget
Walli - JD - Woods
Aagaard - Niederbach- X
Södergran - AP - Mannberg
Ohlsson - EJK - OP
Theo
Bernhardt- Rundblad
Brickley - Näsen
Ingman - Folin
Wahlberg- Berg
Norén
X - X
Bättre än för en vecka sen iaf 😀