+ 18
Inlägg: 2538563
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Saleva:
Verkligen, jag är helt trygg med honom i SHL och en tredjekedja. Han kommer kunna utnyttja sin fart och tyngd även i SHL för att ta sig in i zon och skapa oreda.
Sedan finns det mer utveckling i honom så han kan säkert ta flera steg.
En kedja med Södergran-Niderbach/AP-Walli känns ändå helt ok för en tredjekedja hos en nykomling.
Verkligen, jag är helt trygg med honom i SHL och en tredjekedja. Han kommer kunna utnyttja sin fart och tyngd även i SHL för att ta sig in i zon och skapa oreda.
Sedan finns det mer utveckling i honom så han kan säkert ta flera steg.
En kedja med Södergran-Niderbach/AP-Walli känns ändå helt ok för en tredjekedja hos en nykomling.
+ 2
Sv: Silly season
Saleva: Såg också om den igår, finns inget bäst-före på den matchen. Men hur ska man göra med Näsén o Bernhardt? David klarar nog att producera oavsett , men Näsén kan bli svårplacerad om man splittrar dom. Utan hans offensiva uppsida är han nog en dröm att möta som anfallare i SHL
+ 1
Ett annat monster var Södergran. Jag såg om matchen igår och det var nästan löjligt hur bra han var.